några få timmar kvar till 2010

det är bara några få timmar kvar till nyår, tänk er 2010. Är det bara jag som vill va kvar i 2009? jag vill ej få nyår! jag älskar det här året! försvinn inte.. jag vill ej ha 2010, känns för mycket! förlåt för jag är negativ men jag gillar 2009 & jag vill ej hoppa in i 2010.. tiden går för fort! stoppa tiden! + att det här nyåret kommer bli tråkigt.. sitta hemma med familjen, inga andra här.. dumma att vi har hund, annars skulle vi åkt iväg till min gudfars fest, Men han är jätte allargisk mot pälsdjur.. :( jag är en sån som inte klarar av att sitta hemma och har tråkigt! jag vill ut, ut i världen! jag kan inte sitta hemma när andra är ute & har roligt, då blir jag arg & ledsen för jag inte har något att göra! jag vill göra något speciellt när det är nyår annars kan nyår dra åt skogen! fråga mig inte varför jag skriver det hära, jag låter som en västa galning! :P jaja! jag gillar glitter, så det är roligt att se på fyverkirier, vet ej hur det stavas och jag pallar ej kolla hur det stavas, So what? Gott nytt år alla läsare, hoppas ni får ett bra nyår! (ska försöka ta kort.. om kameran vill samarbeta med mig!) haha! :D ska försöka hinna med flera årets innan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0