Mina julklappar + mellandags rea



Tja bloggen! jag vet att min uppdatering suger just nu, men jag lovar att den bloggen är igång igen när skolan börjar, jag kommer försöka blogga nu också! men det är ju lov så då blir det inte lika mycket bloggning.. hur va er julafton? min va jätte bra! och jag fick ju mobilen!! :D blev jätte glad, ni ser ju ovanför vad jag fick! jag blev riktigt nöjd med mina julklappar, vad fick ni? :) och att jag fick wii! det är jätte roligt! :) ska nog spela lite nu, och jag gillar min kiss tröja jätte mycket! men jag ska åka till stan idag med mamma för jag fick inte med en usb slad eller hörlurar till mobilen så det måste jag köpa! och mobilen tar bättre bilder en vad min riktiga kamera gör, så därför måste jag åka till stan och köpa det! jobbigt.. men vill kunna ladda över bilderna från mobilen! Vi hörs senare ikväll! för nu kommer jag kunna blogga en helt del tror jag för nu har min mormor åkt hem till sig och det är tråkigt här hemma så! Puss så länge! :) ps. var på stan igår när det va mellandags rea med min bästavän nellie och en kompis som heter stella. Hittade inte direkt något jag verkligen gillade så jag köpte bara en tröja som jag älskar och en mascara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0