jag älskar frågor!

1. Är du singel? japp
2. Är du lycklig? japp :)
3. Är du uttråkad? lite men inte så mycket !
4. Är du ledsen? Inte nu alf
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? såklart! varför skulle jag annars ha mitt blogg namn?
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom har aldrig varit det

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Oja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? aa
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja såklart, en han.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? vet inte ;o
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kanske, hur ska jag veta det liksom?
7. Är du kär? nej, gillar bara
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja!

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? bästavänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola light!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? bror på humöret (l)
8. Pengar eller lycka? Lycka tror jag.., men älskar $
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? mobil såklart!!

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit ett ben? brutit armen.
3. Gjort nåt du ångrar? aa, fast inte något sp nu
4. Hoppat Bungee Jump?  nopp
5. Ljugit för någon du tycker om? ja men det va länge sen..
6. Ätit en hel tårta? nopp
7. Gjort bort dig offentligt? haha ja!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja..
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja... :'(
10. Velat försvinna? Ja många gånger..

Vad såg du på tv sist? kollar på 3an nu
Vems blogg läste du sist? Desireé för jag tog frågorna där ifrån
Vad åt du sist? Peppakaka!
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? mamma, för att säga att jag kunde möta henne
Vem messade du sist? mamma, fråga om hon kunde köpa mjölk ;)
Vad läste du sist "bok"?  va?
Vem pussade du sist? mamma
Vem kramde du sist? mamma haha
Vem bjöd du sist på något? mamma, en godis
Vad köpte du sist? En julklapp till min store bror

Jag älskar såna här frågor, tycker dom är grymt roliga! nu ska jag gå och möta min mamma vid bussen! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0