Musik i min mobil

så! nu är allt klart med mobilen! nu har jag köpt hörlurar och usb slad! :D och jag har förit över låtar till den, och det är så skönt med en ny mobil så jag kan få ny musik förut hade jag bara låtar som va skiiit gamla, men nu har jag nya! :) lite av låtarna jag har på mobilen (skrev ner alla men inlägget togs bort! suck!)

1. Duffy - Mercy, Jag tycker bara om den! :P
2. Jordin sparks - No Air, Den är rätt bra :)
3. Agnes Carlsson - On and on, har Inget att säga haha!
4. Agnes Carlsson - Releas me, Lite party känsla? :P
5. Black Eyed Peas - Bom Boom pow, Gillar den inte.. men många jag känner gillar den :)
6. Lady gaga - Paparazzi, Den är bra, fast inte så bra
7. Takida - Curly Sue, Den är sorlig tycker ja så därför lyssnar ja på den när jag är ledsen..
8. Darin - Viva la vida, Tycker den är bra! :D
9. Coldplay - viva la vida, Den är ok
10. Twilight - Piano, Det är bara musik men det är så vackert!

Så! nu ska jag äta frukost sen ska jag gå och bowla med min bästavän & våra mammor! roligt, slänger in en bild från mobilen så nu kan se hur bra den! :D


Eller hur tar den bra bild? :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0