frågor om mitt 2009

innan jag går hinner jag lägga in några flera frågor om mitt år 2009! :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - aa
2. Höll du några av dina nyårslöften? - hade inget då da..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej, men jag ska få ett syskon!
4. Dog någon som stod dig nära? - nej som tur va!
5. Vilka länder besökte du? - inga.. typ
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - såklart!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 13 nov & 11 dec & 1 mars !

8. Vad var din största framgång 2009? - mycket!
9. Största misstaget? - Ärligt tycker jag inget alls
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - sjuk har jag allt varit!
11. Bästa köpet? - haha, kommer ens inte ihåg vad jag köpt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder ofc?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - JAAAAAAAAAAAAAA!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Erik Grönwall - Higher! (L)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare, tror jag..

16. Vad önskar du att du gjort mer? - träffat erik oftare, och varit med nellie oftare & bästavän mm!!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte haha..?
18. Hur tillbringar du julen? - Med mamma & pappa :)
19. Blev du kär i år? - ja i erik!!
20. Favoritprogram på TV? - idol, men det är slut..
21. Bästa boken du läste i år? - I taket lyser stjärnorna, ända boken jag läst haha!
22. Största musikaliska upptäckten? - Erik Grönwall, & Queen!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Kommer inte ihåg..
25. Något du önskade dig men inte fick? - det är det alltid...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - HAHAHA MIN FJORTIS FEST!! xD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja att jag hånglade med erik haha!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - moi! :)
29. Vad fick dig att må bra? - Kompisarna, Erik & pengar
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Erik ofc!! (L)
32. Den bästa nya personen du träffade? - Erik, Madde och massa andra! :)

Kommentarer
Postat av: pameee♥

Hej fint blogg kika gärna på min:D

2009-12-21 @ 19:30:20
URL: http://pameee.blogg.se/
Postat av: nellie

ok sofia, nu börjar du skrämma mig lite

du värkar ju helt besatt utav erik

alla som säger att johan palm fans e besatta

sofia du e värre än dom



^^ <3

2009-12-22 @ 09:41:09
URL: http://candycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0