bilder från julafton + en överraskning

slänger in lite bilder från julafton! :)


Några av julklapparna under granen ! :)

tomtemor & tomtefar på julbordet :D

julbord !

Aladin choklad, vilken är er favorit? :)

haha! kopplade in datorn i tvn, Roligt va? :D

btw, visste ni att jag vunnit en tavla? :D:D:D på erik i läkerol tuggumin! finns bara en tavla
och jag va med i en tävling och jag vann den! :D vet ni hur glad jag blev? och det är en konstnär
som gjort erik i läkerol! och tänk på hur många som va med! dom ringde min mamma och fråga om
det va sofia, hon bara ''Nej det är min dotter..'' och dom i luren ''Jaha! hon har vunnit en tavla!'' och sen
sa mamma att det kommer ett paket till oss och jag bara ''vem är det ifrån då?'' mamma ''det vet jag inte''
haha, helt sjukt! det va 3459 läkerol tuggummin på den! haha! :D enjoy bilderna! :D:D




Eller hur är den sjukt cool?! :D ska hänga upp den på vägen, men det är jätte tung! Tänk att jag vann! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0