jag älskar vintern

åh jag älskar vintern, man får jätte fina bilder och så är det roligt att va ute. Men nu är det ju jullov! skit skönt! och snart är det julafton, längtar jätte mycket! idag har jag varit med min kompis emma. vi har varit ute och tagit massa foton, nu sitter jag och kollar på film! det är ju grymt bra bild när man ser film! :) och jag ska se på prinsessans dagbok! jag älskar dom filmerna, men min favorit är titanic för er som inte visste! tänkte lägga upp några av bilderna vi tog idag, alla kommer inte upp idag, dom andra bilderna kanske kommer upp någon annan dag när jag inte hunnit tagit något foto! tyckte bilderna blev riktigt fina! snö och sol tillsammans är helt fantastiskt :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0